Monday, August 17, 2009

Gambar seksi di MTV World Stage

Hari ni kasik tengok gambar sudah la. Aktiviti ni lebih berfaedah dari merempit. Sedikit gambar sekitar MTV World Stage kat Sunway Lagoon Sabtu lepas.

Epol (The Dearly Missed) bersama abangnya Rizz (Dashown). Topeng tu menyebabkan ramai awek-awek terpikat. Wa tak tipu oi.


3 orang makhuk (Midi,Ekmal & Afif) yang bakal bermandi peluh selepas konsert. En.Ekmal yang tidak memakai topeng kerana dia kebal dari H1N1.

Epol,Siam,Pett & Afif.


Sorang makhluk yang takut kena selsema babi walaupun dia adalah Clark Kent.
Tiket lebih ada satu aritu. Tapi tak sempat nak roger lu orang. Tapi kalau aku nak kasik pun, kasik kat bunga je. Kumbang kena beli sendiri la. Akhirnya tiket dijual untuk duit rokok dan makan minum aku malam tu. Berbaloi betul.
Ulasan pasal konsert lu orang baca je kat paper ke @ internet. Takpun nanti diorang tayang kt MTV.

8 comments:

  1. apsal lu xjual kat gua...
    gua beli rm8 ok la kan...

    ReplyDelete
  2. crazy labelle:Lu x blk KL kan mggu lepas?kalu ada gua bagi free je..haha

    anas:Lengkap sungguhkan?panjang ulasan aku.haha.

    ReplyDelete
  3. uii ape yg seksi pehal x nampak pape pun yg seksi hehe

    ReplyDelete
  4. mase MTV neh msok tb nt kn...agak2 muke ko msok sekali x? tp kan...apehal plk clark kent x msok tb? kn! nges3..:p

    oit pett! best ar pic2 nih! seksi yg melampau! i likeeee....

    ReplyDelete
  5. samaira:Ko tengok betul2..ada..tapi gelap sikit..hehe..aku x taruk kat sini..aku taruk gbr seksi tu kat lain.haha.

    cik pida:mesti ada muka aku dgn topeng H1N1.Aku duk betul2 depan kamera aritu. sampai cameraman myampah tgk muka aku.haha.

    ReplyDelete
  6. tgok tuh.
    bukan ko da janji ke nak bagi tiket tu kat aku?
    apa?
    tak terbukti lagi ke kebungaan aku?

    ReplyDelete
  7. yo la tu.....gile glemer btui...xp

    ReplyDelete