Tuesday, August 11, 2009

Ada gaya tak?

Sukan terbaru aku selepas futsal.


Sekarang dah mula ketagih main benda ni. Lepas balik kerja terus main. Siap bola yang aku baling tu ada sikit gerakan lengkung macam orang-orang pro main. Lu orang tengok sikit gaya silang kaki aku tu. Bukan saja-saja silang tu. Ada effect bila main. Macam terer kan?Gaya tu penting. Ingat tu.

Ok.Sekarang bila kita semua nak bertarung?

***Aku rasa macam tangan kanan aku dah besar sebelah. Mahu ada muscle tak lagi lagi ni.

16 comments:

  1. huhu... kalo lu nak gelak bahak2, lu suro gua men boling...
    mmg lawak semulajadi trus terlahir sbb gua n boling mmg xkacip...

    ReplyDelete
  2. lawan ko?
    takyah la..
    sah2 aku menang..
    tak challenging langsung!

    ReplyDelete
  3. dari belakang macam shalin zulkifli wo

    ReplyDelete
  4. Kasut dan bola aku sudah lame tidak di asah di atas lane..ermmm..Amacam ade berani ke???aku akan tuntut janji ko!!hahaha

    ReplyDelete
  5. salu masok longkang... adehhh...

    ReplyDelete
  6. wah wah..
    gaye tu yang x tahan tu..
    kemain lagi kamu ye..

    try ar ajak pengikut kecik 2 orang tu..(anak jiran ko)
    sekali depa lagi pro kot..

    ReplyDelete
  7. crazy labelle:Ok jom!dh lama gua xgelak guling2 ni.ada bran???haha.

    epalejau:Wahh..ini mencabar secara x rasmi ni..ok kita set time..jom bertarung.haha

    anas:Shalin dulu aku yg ajaq dia pegang bola hg tau...hehe.

    ceker ayam:Bola lu tu lu wat batu perhiasan dalam akuarium..boleh jgk ikan-ikan emas main..cittt..bola je mahal,main xmau.haha.

    @liynnuar:Orang dah buat lane elok2,longkang jgk yg kau kasi masuk..praktis byk2 ok..haha

    ony:Kalau main ngn bdk2 tu,aku xpyh pakai bola bowling,aku pakai bdk2 tu je baling kasi strike.baru puas hati.haha.

    ReplyDelete
  8. ha..moh le..
    bila lu free?
    hahahahaha


    psst..tgn lu dh besar seblah ek? ish..nape blh terbyg ketam yg sepit besar seblah tu plk nih...hahahahaa!! ~kejiss~

    ReplyDelete
  9. Ang tahu x aku tengah dalam tempoh sesi bertapa!! aku dah tak ble pegang bola selagi tempoh bertapa aku masih ada..Tggu 4 bulan dari skang!! Bola itu akan kembali beraksi!!

    ReplyDelete
  10. hanie:Apsal ko sebab psl ketam ni..terus teringin makan ketam masak cili..tolong masak kt aku.haha

    ceker ayam:Ahh..alasan je tu..lu macam2 la..balik S.alam je dating,dating..bila masa nk men bowling.

    ReplyDelete
  11. hah?
    muscle??
    i like tough man....

    ReplyDelete
  12. byk tol aktviti skrg!
    final destination 4 jom!

    ReplyDelete
  13. jo:Auwww..tergoda i dgn kata2 u..hahaha.

    budak hijau:dh kuar ke???bila?jomm...hehe..u blanje bereh?haha.

    ReplyDelete
  14. dobot:Terbaekk ye??jom bertarung.haha

    ReplyDelete
  15. hampeh..
    ada ke tgh mkn megi masa main bowling? hahahaa..kantoi !!!!!!!!

    ReplyDelete