Monday, August 17, 2009

Entry Bergambar Separa Seksi

Ni pulak aktiviti hari Ahad aku semalam. Penat tak hilang lagi, tapi aku tetap pi sokong industri muzik Malaysia sambil usha awek-awek kat PJ. Tapi,sorang pun tak dapat. Ciss.

Acara dimulakan dengan tarian zapin oleh Yanz Budak Hijau di hadapan ribuan pengunjung. Tepukan agak gemuruh sekali. Sebelum Dila Raden menari tarian lilin di atas pentas. Di ikuti oleh tarian tango oleh Masri & Vivi. Tapi gambar tidak dapat di siarkan kerana sorang pun tak bawak kamera. Gambar-gambar ni pun aku beli kat internet. Lu orang tengok rambut Dani. Dia cakap rambut dia macam Maya Karin. Aku iyakan saja supaya dia tidak kecik hati.


En.Farid bersama bandnya "The Radios". Turut kelihatan adalah kekasih hatinya merangkap tukang video. Semasa temuramah semalam, En.Farid memberi tips-tips macamana mencari kekasih sambil si sokong hebat oleh En.Dani yang mempunyai kekasih di Korea. Ciss.

Dari kiri : Dila Raden, Itu Bukan Awie, Dani, Yanz , Masri dan Vivi.

Semalam ada orang panggil aku"Abang Awie!!!!Nak sainnn".
Aku toleh kat belakang, ada budak kecik bawak buku nota sambil pegang pen.





Aku cakap kat budak tu "Abang bukan Awie adik, abang Clark Kent".

12 comments:

  1. hahaha...awie..?euuuuuu...

    u sabotaj i nie!!! :P

    ReplyDelete
  2. haha... aktiviti seterusnye kite wat rawatan rambut kat saloon la eyk...
    lu org amek yg abg aww2 tu...
    yg amoi2 cun n sexy service kat gua...

    ReplyDelete
  3. clark kent?
    ko?
    ko clerk kent?
    camne aku sebgai lana lang tak tahu ni????????

    ReplyDelete
  4. clark kent????!!!!???
    cabut bulu mata smpai abes pon i x nk caye!
    clark kent ler sgt...uwekkkk! :p

    tp kalo ko ckp ko Lex Luthor i caye ar...:D

    ReplyDelete
  5. wakakaak....lu clark kent ke bro??
    hahha

    ReplyDelete
  6. budakhijau:Hahaha...mane ada sabotaj..mmg u menari zapin masa tu..hehe.

    crazy labelle:Oit..apsal gua nk sedekah amoi2 kt lu..xleh..lu kena amek abg auw auw..auwwwww..haha.

    epalejau:Oh..lana...where hv u been.haha..

    cik pida:dulu pernah jgk pikir nk jd Lex, tp muka aku agak berat ke Clark Kent..camne?haha

    ~O~:Shhhhh..jgn gtau orang lain bai..ni rahsia kita.hehe

    ReplyDelete
  7. haha clerk kent ker??
    nk minta autograph bley bang kekekeke

    ReplyDelete
  8. Pettoo said...
    cik pida:dulu pernah jgk pikir nk jd Lex, tp muka aku agak berat ke Clark Kent..camne?haha

    lu ade dimple ke? matu biru n senyuman menawan?

    ReplyDelete
  9. mmg dasat tahap level perasan ko neh! dh tahap kritikal la bai.. wabak Influenza A pon x mcm kes ko! :p

    ReplyDelete
  10. kesian budak tu. lain kali sain kan je la. kecik hati dia nak jumpa awie

    ReplyDelete
  11. abang awie!!!mau sain!!!


    waklu!haha

    ReplyDelete
  12. samaira:Nak sain kat mane?nanti letak dlm frame ye..hehe

    crazylabelle:mata gua mmg ori biru..kalu lu tgk mesti gua senyum,lu jatuh cinta.haha

    cik pida:Nanti ko tgk gbr Tom Wiling dgn muka aku...x jauh beza..hehe

    anas:Aku sain jugak..tapi sain Clark Kent..haha

    vivi:Awie xde, Clark Kent ada la..xmau sain ke?haha

    ReplyDelete