Friday, December 23, 2011

Matahari masih terbit dari timur

Rock-rock mana pun atau hardcore-hardcore keras manapun hang, cuba sekali sekala rilek-rilek muhasabah diri. Kita belum tentu panjang umur. Ajal maut di tangan Allah SWT. Ada sesetengah manusia yang berhasad dengki yang tak sudah tu semoga mereka diberi petunjuk ke jalan yang benar. Sebelum terlewat. Bertaubatlah kamu sebelum hari terakhir yang bila-bila masa akan tiba.

Bersekutu dengan syaitan tak kemana pun. Kejahatan mereka sebenarnya kita telah ketahui sebelum terjadi peristiwa itu, tapi kita tetap berpegang teguh dengan takdir Allah SWT yang telah ditetapkan. Kita tidak terlintas langsung untuk membalas dengan cara syaitan. Kita berserah pada Allah SWT. Terlepas di dunia hanya untuk sementara. Akhirat nanti lain cerita. Hanya Allah SWT yang tahu. Semoga kita semua dilindungi dari syaitan laknaktullah dan manusia seangkatannya.


Mati itu pasti, Hidup itu insyaAllah...

video


Jangan duk K-Pop sangat tak tentu hala!


Tapi kalau nak K-Pop Islamik, usha kat BlogSerius ni.

2 comments:

  1. wadi:ada banyak pekara serius kita patut pikir. ada perkara yg betul yg patut kita bertindak. benda2 mcm ni mmg terjadi dikalangan masyarakat kita terutama Melayu. pjg lebar pulak komen.kah kah kah.

    ReplyDelete