Wednesday, September 9, 2009

Sahur makan maggi kari pun sedap jugak

Kadang-kadang aku terasa ingin kembali ke zaman dulu. Menari twist dan joget lambak. Awek-awek masa tu pakai baju kebaya ketat dengan rambut kembang ataupun sarang tebuan. Rambut aku masa tu kalu tak afro, mesti ada remos kat depan. Dan yang paling penting, pakai vespa ataupun lambareta. Itu dah kira superb giler la . Awek-awek tengok mesti terus tangkap cintan dengan aku.


Aku rasa rambut camni tak sesuai untuk zaman 60-an. Mahu kena gelak dengan orang kampung.

9 comments:

  1. ak tangkap cintan...
    tp dgn vespa tu je la..

    ReplyDelete
  2. ni moto adik no 3 tu kan?
    ke moto bapak?

    ReplyDelete
  3. rambut tak macam clerk kent pun..

    ReplyDelete
  4. berbaju bunga...
    berseluar yenki..
    jambul didepan..
    hmm....
    mcm kacak!
    [dia tipu..jgn percaya :P]

    ReplyDelete
  5. klasikk cun pic ni hehe pic shj bkn orgnyer ye ekekeke

    ReplyDelete
  6. perghh gua boleh gugur iman kalau tengok awek2 kebaya ni..

    ReplyDelete
  7. ko konpem ke awek2 tgk terus cintan...alalalalala wahai clerk kent

    pssst..tawu la ko baru beli jam tu semalam, xyah le tunjuk...bape hengget? negro jual jam tu kasi diskaun x? nk jgk!:p

    ReplyDelete
  8. crazylabelle:Xnak ngaku tangkap cintan ng mamat tu ye..haha.

    faryn:Moto adik no3..hehe..nape?nk ngorat adik ke abang?

    epalaju:Ni rambut Clark masa remaja..mmg susah nk jumpa.haha.

    hanie:Kacak bergayakan kalau rmbut jambul..haha

    samaira:Tuan dia x cun..cute je..hehe

    anas:Biar gugur rambut,jgn gugur iman bai..hehe

    cikpida:Ko jth cinta x?haha..jam mane plak.tu dh 4thn aku pakai.haha.

    ReplyDelete