Friday, January 22, 2010

Achik

Tit..tit..

Buka mesej

Abang.Masuk 50.Dah kering - mesej dari aku punya adik laki yang study kt UNIKL.

Mesej macam ni selalu aku dapat di masa-masa kecederaan. Tapi tak pernah aku hampakan adik aku. Walau macamana pun keadaan aku, aku akan pastikan dia ada duit belanja. Aku tau dia pandai berjimat berbanding aku masa dulu. Dia tak hisap rokok. Itu yg bagus.

Jangan harap nak belajar hisap rokok. Aku sepak muka kalau kantoi. Jangan gatal-gatal. Belajar pun bagus setakat ni. Aku dulu pun bagus jugak la belajar. Lepas la jugak. Dia ada awek. Satu U. Aku pun ada jugak dulu. Dulu la. Duluuu. Dan dia pandai jaga awek dia. Tapi...itu aku tak pandai.

Ok.Dah masuk.Jimat sikit duit tu.

Ok.Beres.

Pernah aku tanya kenapa dia tak mintak kat Angah, dia menjawab tenang.


"Angah dah kawen. Dah ada bini. Abang takdak bini lagi."


Luorang tak payah tau jawapan aku. Tak penting.

Ok. Belajar tu elok-elok.Bercinta-bercinta jugak, study tu jangan lupa. Pointer kalu tak lepas 3.5 siap aku belasah! - mesej kasih sayang seorang abang.

20 comments:

  1. emmm...gud2...ko tlg adek, tuhan tlg ko cri jodoh :)

    ReplyDelete
  2. nak jugak 50. nak beli buku robotik. bukan gundam.

    ReplyDelete
  3. msg yg mmg penoh kasih sayang ekeke

    ReplyDelete
  4. Kalau ada abang mcm kau, gerenti aku sayang gile bangat! Setiap hari send msg kiss, tanda sayang , wahaha.

    ReplyDelete
  5. Abang,masuk 100..vin nak pi shopping..nanti vin carikan abg gf eh...


    hahaha..best tak wahai abg pet?

    ReplyDelete
  6. "Angah dah kawen. Dah ada bini. Abang takdak bini lagi."

    Mcm salah sket ayat ni....patutnya....

    "Abg takdak awek lagi".

    Heh!

    ReplyDelete
  7. lepas ni gua bajet ramai gadis-gadis mula tertarik dengan lu..haha

    ReplyDelete
  8. dulu2 kalo ak mintak,
    biasa papa ak msukkan 200-300..
    tp skang 50-100..
    wtf... diorg da xsyg ak... huhu...

    ReplyDelete
  9. awek2 dara pingitan mmg suke pak we pesen2 penyanyang cenggini...

    gud luck bro! heh

    ReplyDelete
  10. abg pet.apa kaitan abg pet dengan kumpulan mamu raja lawak?




    haha!
    geli siut "abg".yuck.

    ReplyDelete
  11. zay:kasik adik ketemu jodoh dulu,hero mmg lambt kawen.hehe

    shakinah:Tabik!mau jd adik?haha

    hanie:50 sen?bg num account..CIMB je ka.haha

    bns:50 sen gak?xpe nti abg tlg beli buku tu ye.haha

    cik biol:penuh kan?kan?syg betul..hehe

    ada:menangis ke tak?hehe

    nashays:syg abg ke syg aku?haha

    khaleeqa:itu syg nk bodek..haha

    ayeeN:tabik jgk sbb kasi spring.hehe

    faryn:cari kan abg gf dulu ok?br bagi 100sen..haha

    fendi:hahhaa..ayat tu gua malu nk taruk.haha

    siggplus:gadis xpa..kalau separuh gadis gua cabut..haha.

    crazylabelle:Cian wa dgr cite lu..adakah patut wa yg kasi duit tambah kat lu?haha

    cik pida:anak2 dara xpa,kalau janda camne?haha

    vivi:Tiada kaitan sebab mereka xde rupa Mexico.haha

    ReplyDelete
  12. pett, boleh tak hang jadi adik angkat aku?

    ReplyDelete
  13. anas:adik angkat ka abg angkat?ataupun adik ipar aku?hahaha.adik ipar tu boleh dpertimbangkan.

    ReplyDelete
  14. Abg Pett pinjam lagi 200.nk bayo utang kad kredit...sob sob sob...

    ReplyDelete
  15. anoy:Cisss..gua tau la lu sapa.cilaka.sudah kasi duit tadi sudah abis ka?haha.

    ReplyDelete