Tuesday, January 19, 2010

Rambut Seekor Kumbang

Apasal aku punya blog nama masih Rambut Kembang? Aku saja taruk "X" bermakna tak kembang lagi. Tapi rasanya masa mula-mula dulu aku patut taruk nama lain macam Rambut Tak Stabil @ Rambut Itu Bukan Emas @ Rambut Sama Hitam Hati Mana Tau Kaler Apa atau mana-mana yang boleh taruk.

Sekarang ni macamana nak kira ni? Rambut aku tak kembang dah. Juga tidak akan kembang lagi untuk tempoh setahun. Rambut aku sudah kembali ke pangkal jalan, ke jalan yang lurus dan di restui oleh bakal-bakal mak dan bapak mertua.

9 comments:

  1. aku rindu plk zmn rambut kembang ko tu..
    hahaha~

    ReplyDelete
  2. waaaa rambut dulu kembang mcm abang david arumugam ke hehe

    ReplyDelete
  3. kena tukar lah Pett.
    tukar Hati Sudah Kembang =)

    ReplyDelete
  4. hehe!
    tapi tu kan da trademark ko..
    tak aci la nak tukar..

    ReplyDelete
  5. en pett.. kamu juge harus tukar info kat 'about me' 2.. "rambut ala2 samurai.." kepade rambut pacak sesuai utk dijadikan kekasih.. hehe

    ReplyDelete
  6. hanie:jgn buat aku menangis mengenangkan rambut aku..huhu

    fendi:rambut sj tukar pacak..original masih kembang..haha.

    cik biol:Belum sempat kembang mcm David arumugam..tapi sudah jadi rambut David Becham.haha

    BNS:Rebonding sudah,potong pendek pun sudah..kaler saja belum lagi.hihi

    dewajiwa:Wahhh..bila masa hati gua kembang..belum ada bunga lagi..haha

    epalejau:Nama blog tak kasik tukar la..rambut saja kasik tukar.ok?

    nabil:Rambut fatihah mana?

    ony:Oh ya!lupa pulak nk tukar.sila tengok info baru.tq sbb kasi igt.hehe

    ReplyDelete