Thursday, March 19, 2009

Dari Kota Damansara ke...

Sedikit gambar untuk tatapan umum menerangkan secara ringkas dan padat keadaan serta penggunaan masa aku selama seminggu ini.


Pagi di Kuala Terengganu


Masjid Kristal yg membazir sebab ruang sembahyang yang kecik & UMT @ Kustem yg makin canggih.Sial,dulu masa aku blaja bumbung kolej pun pakai atap nipah je.(aku tipu)



Ipoh-Parit Buntar-Bagan Serai-Gurun-Alor Setar-Kangar-Bagan Serai-Kota Damansara

1..2..3..!

Sekian.Laporan untuk minggu lepas.

Destinasi seterusnya...belum di putuskan lagi.

P/s: Agak2 tiket ke Paris brape hinggit?

8 comments:

  1. fakulti aku!

    kami tunggu hang habis mengaji baru buat fakulti baru tu saja dengki

    ReplyDelete
  2. dila:Cis...hgpa semua nie junior2 yg manja..mcm2 dh ada kt UMT tue..sial betul..aku mmg dengki..haha.

    ReplyDelete
  3. pegi paris?
    aaaaaaawwww...
    romantis nye pett.
    hahaha...

    ReplyDelete
  4. gile..mcm menjelajah msia dh aku tngk!!dem!

    ReplyDelete
  5. amik la pic mesra gitu2 bersama dani...
    auwww....

    ReplyDelete
  6. wah kau ni faryn..dah lain mcm bunyi ni.jeles ke?

    huahuahua!

    ReplyDelete
  7. cikenit:Aku mmg romantisss...haha

    a'fifah:Jom jalan2 skali.Nak?

    Budak Hijau:Sabah Sarawak bulan depan. Ada brani?haha. aku singgah alor setaq aritu,cari umah hg.hehe

    faryn:Dah banyak gbr i dgn dani,nanti u jeles tgk.haha

    Dani:Jgn tunjuk bai...nanti ramai awek frust..hahaha

    ReplyDelete