Monday, August 2, 2010

Istimewa Untuk Dia - 02 Ogos 2010

Aku susah menunjukkan kasih sayang secara terang terangan kepada dia. Aku harap dia faham perasaan aku. Aku tahu dia tahu. Memang aku sekarang bahagia. Walaupun sibuk kerja dan masa aku terbatas untuk dia. Memang ada rindu. Memang ada. Sekarang lagi la. Rasa hari-hari dah mula rasa rindu.

Aku doakan dia sentiasa bahagia. Sentiasa. Tidak sakit hati dengan perangai aku yang nakal. Kami ada persamaan. Persamaan yang hanya aku dan dia saja tahu. Tak semua nampak benda tu. Tapi aku dan dia tahu.

Oleh itu, sempena hari bahagia hari ini. Aku ingin mengucapkan sesuatu pada dia. Dia adalah yang terbaik pada aku. Dia sentiasa terbaik sampai bila-bila. Sebab kasih sayang kadang-kadang tak perlu tunjuk sangat. Tapi rasa dalam hati. Cinta tu sentiasa ada. Cuma aku belum mahu tunjukkan. Tapi dia mungkin faham. Dapat rasa. Tak kira bila atau bermulanya perasaan itu. Memang dari aku kecik, aku susah nak tunjuk rasa sayang aku.

Hari ni aku mahu cakap sesuatu kat dia.








Selamat Hari Jadi Bapak!Semoga panjang umur dan murah rezeki.


Tiada hadiah dari anakmu ini. Mungkin ujung tahun depan anakmu ini boleh hadiahkan menantu pada bapak.



Haaa..apa macam?Lu orang ingat ini entry pasal cinta ka?


Hari ni bapak aku punya beday la. Dah masuk 50 tahun. Tapi steady lagi hisap rokok dunhill 20 senyap-senyap dalam opis tak pun belakang rumah. Sudah-sudah la tu bapak. Boleh dah kita berdua berhenti sama-sama. Mak dengan tok duk bising kita hisap rokok kt belakang rumah tu.

Cikgu pun marah kalau anak murid hisap rokok. Kan cikgu?Kan?

7 comments:

  1. ha ah la kan...cekgu musti marah..
    cekgu tak mengantuk ke malam dok tekan2 hp? hahahaahahahahaahahahaa..

    sila kasi upah kat vin untuk tutup mulut :P


    Bapak,happy birthday!!! sila kawenkan abg pett yang meroyan nak kawen ni..tak jauh pun rumah bakal besan bapak tu... hahaahahahahahaa

    ReplyDelete
  2. hepi besday bapak..
    buleh la bapak wish utk menantu hujung tahun ni...hujung tahun depan lambat benor..

    hahahahahah!

    ReplyDelete
  3. kirim salam peluk cium untuk bapak!
    :)

    ReplyDelete
  4. pacik gua cakap, merokok mati. tak merokok pun mati. so just enjoy the best things in life!

    haa happy birthday pakcik. pakcik rambut kembang tak?

    ReplyDelete
  5. ujung thn dpn ko nak adiah aku kt bpk ko ekk? ekeke ;)

    ReplyDelete
  6. cikgu pun marah kan..kan?..kan?

    ReplyDelete
  7. ini olang btui btui anak bapak la der!

    ReplyDelete