Sunday, April 11, 2010

Serius

Pernah rasa macam tension tak tentu pasai?Ni aku nak habaq mai. La ni punya rasa memang macam celaka. Tapi tak celaka macam orang duk buang bayi kat merata tempat. Itu nama dia haram jadah. Otak udang. Perangai setan.

Kadang-kadang rasa tension ni boleh membawa kepada fikiran yang tak stabil. Dalam hidup aku sepanjang 28tahun ni, masalah utama yang boleh menggugat ketidakwarasan fikiran aku ialah duit. Tapi kali ini bukan duit. Ada perkara lain yang kadang-kadang kita tak dapat nak terangkan melalui perbuatan ataupun status di facebook. Benda ni tiada kaitan pun dengan sesiapa. Cuma perasaaan aku saja yang rasa benda ni. Faktor-faktor sampingan seperti kerja yang banyak dan masa untuk bersama kawan-kawan yang terhad mungkin memberi sedikit suntikan tekanan kepada aku.

Aku cuma harap minggu ini dapat fokus kepada tanggungjawab dan tidak terlalu memikirkan tentang perkara-perkara yang boleh menjejaskan tanggungjawab aku.

Nampak serius kan?


Alaa...sekali sekala apa adahal.

3 comments:

  1. kat mne sakit? i kiss2 smpai baik..

    ReplyDelete
  2. crazy:Kalu lu kiss lagi sakit la.haha.

    miss:Pasai kes buang bayi yg makin serius.haha.

    ReplyDelete