Wednesday, April 8, 2009

Bila tak ada benda nie,kesan dia macam penagih dadah yang tak dapat barang.

Dah berapa hari internet kt umah aku kena bar sebab aku lupa nak bayar atau dalam ertikata lain,nak membayar memang malas.

Bila dah xde internet kat umah,mula la tangan aku menggigil-gigil macam penagih dadah. Tetiba gelabah tak tentu pasal. Hidung tetiba boleh selsema. Macam celaka je. Rasanya kalau xde rokok boleh tahan lagi,tapi kalau xde internet,macam penagih dadah yang tak stabil emosi. Tak pasal-pasal aku ter"layan" diari AF. Bosan.

Lagipun duit gaji bulan ni aku dah lebur kat 1 benda. Semata-mata untuk dia. Esok baru aku amik benda tu. Memang istimewa untuk dia saja. Kat lu orang memang sampai tahun 2050 pun aku takkan kasi punya. Sebab lu orang tak istimewa macam dia.

Esok lusa aku kasi lu orang semua tengok la benda tu. Tapi biarlah esok aku bagi benda tu kat dia face to face.

Amacam?Baru lelaki sejati.
Lu orang tolong doakan saja aku berjaya.


***Aku dengar bonus company aku nak kasi bulan nie. Ada sapa-sapa nak berkaraoke secara berjemaah dengan aku?
***MU fan, luorang dah kena 2biji kt tempat sendiri. Apa barang..???Kita tengok pagi nanti macamana Liverpool belasah Chelsea.
***Entry ditulis di ofisku yang tercinta

10 comments:

  1. elehhh..
    ckp jek la dh layan AF..
    alasan tenet xde lak..
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. Bonus bln nih? Hahaha....1/4 dari gaji je..terimalah kenyataan ini..

    ReplyDelete
  3. miszhanie:Ishh..mana ada..xpenah layan AF la.Layan rancangan masak2 ada la.hehe

    kejora:Aku dh tau dah..saja kasi sedap hati...boleh enjoy skit pun jadila.Macam celaka kan 1/4 je.haha.

    ReplyDelete
  4. aku rasa mcm boleh bajet ja bnda apa ni..yng konfirm2 bukan plasma tv..aku tau!

    ReplyDelete
  5. liverpool belasah chelsea tak pagi tadi?

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  6. dah nak masuk 2 kali sabtu dah ni
    tak ada karaoke pun!

    dan,
    aku kecewa....
    boleh ke belasah chelsea kat stanford bridge?

    ReplyDelete
  7. aku jawab siap-siap soalan hang farrid

    PASTI!

    ReplyDelete
  8. eh salah jawapan

    jawapan sebenar: PASTI TIDAK!

    ReplyDelete
  9. 1.siapakah si dia..?

    2.jom karaoke.pett belanja!!yeayyy!

    ReplyDelete
  10. Dani:Gua rasa lu tau...nanti gua kenalkan la.

    Dila:nanti aku sumbat kasut bola dlm mulut hg.

    farid:Sabtu semalam aku demam teruk. Liverpool boleh belasah Chelsea nanti.Kena yakin!

    Dila:Aku x sabaq nak kasi hg makan bola sebagai juadah mkn malam.

    budaj hijau:
    1.Nanti aku tunjuk. Nk kenal ke?
    2.Kita pospone lagi la. Dani blk kmpg,aku demam plak. Dating dua jom?

    ReplyDelete