Thursday, July 15, 2010

Tingkap Bukak Masuk Angin

Sikit agak la kalau nak tayang pun. Lain kali usha la kiri kanan depan belakang. Ini main bukak ja. Ingat la kat orang lain sama. Fikir dulu la sebelum nak bukak pun. Mata orang sekeliling tak buta lagi. Nanti apa pulak kata jiran-jiran lain kalau hangpa selalu buat macam tu. Dah la depan rumah aku.Ingat aku ni apa?




Apa nak jadila dengan awek-awek depan rumah aku ni.


Jenis bukak baju tak tutup tingkap.


Sapa yang salah dalam hal ni?Cakap sapa?




"Mak.Langsir tingkap tu tak payah hantar lagi.Lepas raya nanti la amik" - SMS kat mak.

18 comments:

  1. motip kome tenung tingkap deme tu yeop?

    amboiihhhh...

    ReplyDelete
  2. ah dari lu tengok laki bukak baju sampai takde seurat benang tak tutup tingkap dan lu kene tengok?

    ha pilih pilih!

    ReplyDelete
  3. heh! tu kira rezeki ke cam ne?

    ReplyDelete
  4. elehh...cakap jelah sukee..kan senang.

    ReplyDelete
  5. patutlah memanjang je biziiiiiiiiiiii..

    hahaahahaaa

    ReplyDelete
  6. kes ni amat rumit lah..payah nak tentukan sapa yg bersalah...pening woh.

    ReplyDelete
  7. hanie: teman tak tenung.mate teman xberkelip2 je.haha

    fndrocka:Tingkap umah aku memang menarik kan?hehe

    j love: Wa pilih tgk apa yg ada sekarang.haha

    ajue:Susah nak cakap jue.Dosa mata pun ada.haha

    xeroxiatte:Sikit2 suka la..haha

    faryn:Ohh..kantoi la pulak.tgh bz buat keje kt umah,diorg kasi cuci mata pulak.haha

    ReplyDelete
  8. citah: Aku rasa tingkap tu salah.Semua salah langsir tingkap!hehehe

    ReplyDelete
  9. Pandai Lu pilih umah tingkap menghala umah anak dara beb..

    genius gak Lu ni tapi pasnih kurang2 kan ler yer,dah nak masuk bln poser ni beb..

    ni bukan kira mencabul kehormatan ke?
    hehehe

    ReplyDelete
  10. anoy:Itu la.xsengaja wa dpt umah yg bertentangan camni.Skg wa dah taruk langsir pakai kain pelikat.bulan puasa dah dekat ni.bahaya.bahaya.hehe.

    fendi:Bulan puasa dah dekat bai.hg mai nanti lepas raya.haha.

    ReplyDelete
  11. haha tgk tu bleh thn ke ?? wakaka ;)

    ReplyDelete
  12. Wuaa..tanak tinggal depan rumah hang!:p

    ReplyDelete
  13. miss: Tak tahan. Maksiat mata org kata.haha.

    epal: Tinggal la depan rumah ni,tapi pastikan tingkap bilik tutup tau.hehe

    ReplyDelete
  14. Camni gayanya mmg hari2 cuci mata

    ReplyDelete
  15. mimi:Mata aku dah rabun sekarang.camne kira ni?hehe

    ReplyDelete
  16. rabun ek?? teropong ada? kasi clear skit view tu..haha bertambah pedih la mata ko nanti..zoom dekat kot

    ReplyDelete