Tuesday, July 20, 2010

Aku tengah best fikir benda ni

Banyak berfikir membuatkan otak menjadi pandai untuk menganalisis banyak benda. Tapi kadang-kadang menyusahkan kepala otak saja. Bila dah banyak keja, mesti aku banyak berfikir. Apa yang kena buat, betul ka apa yang aku nak buat, apa yang aku kena buat esok lusa, apa kesan dia, bla..bla..bla..

Semua orang ada benda yang nak difikir. Ada saja benda nak selesaikan. Masalah toksah cerita la. Banyak jugak yang duk mai. Tapi masalah aku tak berat sangat. Masalah yang paling besar bagi aku ialah bila aku tak dak duit. Gila betui nak fikir. Aku tak dak masalah cinta. Tapi masalah nak mengorat awek ada. Tapi takpa. Aku boleh handle lagi.

Tapi sekarang ada benda yang aku duk fikir sejak minggu lepas. Nak kata masalah, tak juga. Ada la sikit-sikit. Tapi benda yang aku fikir ni bertitik tolak dari keinginan. Keinginan yang semulajadi. Tak tau pasai pa benda ni aku duk fikir sejak minggu lepas. Makin lama,makin best pulak aku fikir. Sampai saat ini...





.....aku fikir nak kawen.



Best oooo fikir benda ni.


Jangan la cakap dengan sapa. Yg penting keinginan tu ada.


Takdak awek tu belakang kira.

11 comments:

  1. ah fikir cemane nak kaye lagi best.

    ReplyDelete
  2. bravo!
    ahahahahaaaa..
    okayla tu..
    kalau tak fikir, nnt org ckp gay plak kan?

    ReplyDelete
  3. J love:Itu sekali fikir la. Mana leh bgtau org,nanti wa kena rompak.haha

    faryn:Boleh,tggu lg 1tahun setengah. Ni baru fikir.calon xcari lagi.hehe.

    purple: Nasib baik cik purple memahami..kih kih kih.

    ReplyDelete
  4. em..macam kalo ko kata tak nak fikir pasal kawen, baru la tak normal..kan? kan?

    ReplyDelete
  5. kalo pikir bab tu..sekali sekala layan jugak yeop..

    hahahaha..

    tu tanda kita normal lah..ye dak.. :P

    ReplyDelete
  6. sng je..dlm ms setahun ni , lu kena rajin belanja mkn pak imam yg hari tu...ala, yg anak dia kat U tu

    ReplyDelete
  7. epal: Saya masih normal..sebab tu saya berfikir..hehe

    hanie:Sekali sekala boleh la Cik Hanie,kalu selalu boelh jadi giler teman.mike pun sama.haha.

    citah: Alamak..aku takut berbapak mertuakan pak imam tu.Tapi anak dia mcm comel je.haha.Jumaat ni kena mkn ais kacang lagi la.

    ReplyDelete
  8. meh arr jom kawen nak? wakaka

    ReplyDelete
  9. bravo2!er...tapi bila?
    la ni dah nak posa...
    ka lepaih qaya?
    heh!

    ReplyDelete
  10. miss:Boleh..tolong pinang aku ye..haha.

    fendi:aku target ujung tahun depan.apa2hal pun kena cari calon dulu bai.haha.

    ReplyDelete