Tuesday, December 15, 2009

Clark Kent pun kena demam selsema

Clark Kent berjalan berseorangan di tepi gaung. Menunggu Lex Luthor yang tidak berpuas hati kerana Lana Lang di rampas oleh Clark Kent. Memang sudah lama Lex Luthor mensyaki hubungan sulit Lana dengan Clark.

Hari ini, segala dendamnya dirancang rapi. Clark Kent sudah bersedia. Dia tahu Lex mempunyai kuasa yang dapat melemahkan kuasanya. Dengan tenang Clark menunggu Lex di hujung gaung tersebut. Pertembungan antara dua kuasa ini akan berlaku. Tidak tahu siapa yang menang,siapa yang akan tewas.

Clark Kent seperti biasa menyahut cabaran Lex Lothor. Berbekalkan kepala botak Lex Luthor, dia tersenyum tahkala melihat Clark Kent yang begitu yakin dengan kuasanya. Sejak dari dulu Lex tahu rahsia Clark Kent. Manusia dari planet Kripton yang mempunyai kuasa hebat. Disebabkan itu jugalah dia cemburu pada Clark. Sampaikan awek paling cun kat kampung tergoda dengan Clark.

Hari ini dia tekad untuk membunuh Clark Kent. Dengan batu hijau serpihan dari planet Kripton, dia akan menang. Pertarungan bermula dengan dasyhatnya. Nampaknya Clark Kent begitu lemah pada batu hijau tersebut. Lalu rebah dan tidak berdaya melawan. Lex Luthor ketawa jahat. Lana Lang dalam genggamannya kembali. Batu hijau itu diselitkan di tubuh Clark Kent.

Sampai hari ini Clark Kent lemah dan di perlu berehat untuk 2-3 hari lagi kerana kesan batu tersebut. Tetapi apabila dia ke Klinik Medivaron di Kuchai Lama, doktor mengesahkan dia mengalami simptom-simptom demam panas dan jangkitan selsema. Dia di beri rehat selama 1 hari sahaja. Demi menyelamatkan manusia dari perbuatan jahat Lex Luthor, Clark Kent kembali bertugas pada hari ini. Walaupun dia masih lemah di serang selsema dan demam.

Macam celaka punya entry demam.


8 comments:

  1. sudahh..teruk betul demam nih...

    ..jgn lupa makan ubat..

    ReplyDelete
  2. kl ko kat genting..
    dh aku buat kn sup ayam..

    amecam??

    hahahahaaha

    ReplyDelete
  3. tgh hari td mama wa ade msak bubur... tp wa xmkan... sbb nak simpan utk lu... gile romantik kan wa... muahh... get well soon...

    ReplyDelete
  4. tu tanda kena cari pettima...masa demam ni ada org jaga...hahaa

    ReplyDelete
  5. cari bini la wei...tkdk la dok meqaban mcm ni...heh!

    ReplyDelete
  6. hahaha..org pon demam jgk..MC 2 hari lg..sila jeles..

    ReplyDelete
  7. bagus eh, rajin g klinik..
    rajin2 makan ubat tau.
    dan selalu minom sup..

    Get well soon, Clerk Kent! :)

    ReplyDelete