Wednesday, December 17, 2008

Bertukar!!!!!

Bersama jentera "Belalang Tempur" yg ada perasaan manusia

Nie la salah satu cite aku yg aku suka gila masa sekolah dulu.Sanggup ponteng kelas fardhu ain sbb nk tgk cita nie petang2.Dulu cita nie aku rasa tiap2 hari Khamis jam 4.30ptg (zaman aku darjah 3@4 kot).

Angan2 aku dulu nk jadi Suria Perkasa Hitam@Masked Rider Black mcm Kitaro Minami (nama hero sebelum bertukar jd belalang).Tiap kali nk tido mesti aku berangan-angan aku jadi Suria Perkasa Hitam dan menyelamatkan dunia yg ingin ditawan oleh raksasa Gorgom.
Koleksi kesayangan aku

Setelah hampir 17thn akhirnya aku telah berjaya membeli DVD nie.Puas hati aku!!!Dah brapa kali aku ulang episod2 yg best sebelum aku tido.Lepas tue sampai termimpi-mimpi aku mempunyai kuasa seperti dia.

Terasa aku kembali ke zaman kanak-kanak aku dahulu...hmmm...
***Basikal mini aku dulu aku namakan “Belalang Tempur”.Cuma aku xletak kepala moto RXZ je kt basikal aku sebab xmampu.

6 comments:

  1. "Belalang Tempur" - Macam pernah aku dengar nama ni..gelaran untuk sape eik??

    ReplyDelete
  2. betul,betul,betul...aku pon penah ponteng sebab cita ni dan dapat adiah kat bontot....

    ReplyDelete
  3. kepala moto RXZ kat basikal...?keh3..

    ReplyDelete
  4. Kaki ayam bercerita:Kalu lu masih igt gelaran nie,lu mmg rindukan minahtu..hahhaa.

    Bekam:Kt bontot?aku dr atas kepala sampai ke kaki...bontot dh lali kena tali pinggang bapak aku.

    Budak hijau:..pernah ada ke basikal camtu..?hehehe.

    ReplyDelete
  5. pergh
    aku rse masked rider sgt kool dulu

    ReplyDelete