Thursday, May 14, 2009

Cinta Buatan Malaysia

Ini bukan kisah cinta atau lagu Search. Ini kempen membeli barangan Malaysia. Ada orang cakap aku tak sokong beli barangan buatan Malaysia. Ada ke patut cakap camtu. Diaorang tak tau ke hari-hari aku beli barangan buatan Malaysia. Siap ada bukti lagi. Nah! Amik kau.

Tu siap tulis tarikh lagi. Sapa cakap aku tak sapot?

14 comments:

  1. ui macam cerita back to the future

    ReplyDelete
  2. dila:mana?mana yg back,mana yg future?haha.

    ReplyDelete
  3. boleh kenyang ke isap rokok tu pett...

    ReplyDelete
  4. belle:Kenyang skit la mcm mkn karipap inti sardin.hehe

    farynn:I xmakan asap la u.I sedut asap skit je,yg selebihnya i kasi orang lain.Nak?haha

    ReplyDelete
  5. muahahahaha..kempen jgn xkempen...

    ReplyDelete
  6. Anas:Biasala,aku dulu Pengerusi persatuan Belia Bagan Serai.haha.

    Kejora:Ya..kempen beli rokok..mari..mari.

    ReplyDelete
  7. rokok xbaik utk kesihatan.
    ingatlah org tersayang!

    hahahaha...

    ReplyDelete
  8. Budak hijau:Nasihat ke iklan ni?hehe..aku ingatkan ko boleh?haha.

    ReplyDelete
  9. 2 dalam 1..kui3..

    of coz ko wajib ingt aku..

    agk2 ade org marah x aku ckp cm 2..
    hahahahah..

    ReplyDelete
  10. budakhijau:Kena tanya peminat la..haha.

    ReplyDelete
  11. peminat..?hello...

    ramai ke peminat 2...? :P

    ReplyDelete